Juniorsäng

Vi har börjat fundera lite på en juniorsäng till Ebba. Lillknodden ska ju sova i vaggan som jag håller på och fixar med. Vi räknar med att vaggan ska han kunna ha de första 5 kanske 6 månaderna i alla fall. Och vi tycker det känns lite onödigt att köpa en spjälsäng till Lillknodden också när han kan ta över Ebbas. Hur som helst så vill jag helst ha en juniorsäng till Ebba i samma serie som de andra möblerna i hennes rum, Hensvik från IKEA. Hon har ju spjälsängen och den fina bokhyllan. Men juniorsängen hade ju utgått ur deras sortiment för ett tag sen, men när jag var in på Ikeas hemsida innan idag så fanns den där som nyhet! Gissa om jag blev glad! Så en sådan önskar sig Ebba i julklapp :)

Visst är den fin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0