Lördag

Det är så skönt att det bara är lördag idag. Kändes som söndag när vi vaknade. Nu känns det som vi får en extra dag på helgen. Gårdagen var mycket trevlig. Vi hade så mysigt med våra vänner på förmiddagen. Vi solade, spelade crocket och volleyboll och Ebba charmade alla. Efter det åkte vi hem och gjorde vid oss, sen var det dags för grannfesten. Det var lekar för alla barn. Vi grillade gott, hade frågesport och sjöng och spelade gitarr. Så roligt att lära känna alla grannar lite bättre också. Ebba kröp runt i gräset och utforskade allt hon såg. Hon smakade på några grässtrån, pillade med några kvistar. Men alla mest förtjust var hon i grannpojkens Bobbycar. Hon tyckte det var så roligt att sitta på den och svänga med ratten och tuta med tutan, så en sådan ska vi köpa till henne snarast. Vädret var också på topp, var ju lite orolig igår morse att det skulle regna, men det sprack upp och blev fint. Dock blåste det, men det gjorde inte så mycket. 

Idag ska vi fortsätta med våra fönster här hemma. Älskling håller på att slipa karmen nu och jag ska ut och måla det sista på fönstren.

Ha det toppen alla!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter som ni hade en bra dag igår :) Härligt! Ok då vet jag vart ni bor :) själkv befinner jag mig i sthlm! Ha en bra lördag, kram

2010-06-26 @ 12:18:12
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0