Ebbas nya blogg

En ny blogg bara för vår lilla Ebba. Jag tycker själv det är så roligt att läsa andras gulliga bebisbloggar så jag bestämde mej för att göra en jag också. Designen är inte riktigt klar ännu, som synes, den ska fixas till med text och några bilder.

Vilka är vi då? Jag är mamman i familjen och heter Ida och är 24 år. Just nu är jag föräldraledig och hemma med Ebba, samtidigt pluggar jag ekonomi. Pappa heter Kristian och han är 28 år. Vår lilla Ebba är nu 10 månader och hon fyller ett år den 8:e augusti i år. I familjen finns också Hubbe en helvit Jack Russell hane som är fyra år och Kennie vår lilla kissekattflicka som precis fyllt ett år. Första mars i år flyttade vi in i vårt hus. Ett sådant hus som vi alltid sagt att vi velat ha. Ett enplanshus med källare och gillestuga på totalt ca. 200kvm. Vi bor i ett mysigt villaområde med många barnfamiljer och här trivs vi så himla bra. Trevliga grannar och så bra läge med dagis och skola precis runt husknuten. Skriver en husblogg också, men där uppdaterar jag lite dåligt, men ta gärna en titt. Klicka här www.paronstigen.blogg.se för att komma dit.

Kika gärna förbi igen!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej, vad kul att du börjat blogga :) Jättesöt är din lilla tösa :) Får man fråga i vilken stad ni bor i? Trevlig midsommar!

2010-06-25 @ 09:14:46
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0