Nytt till Ebba

Att köpa fina grejer till Ebba är det roligaste jag vet. Jag köper knappt nåt alls till mej själv längre, hihi! Min lilla tjej fyller ju snart ett år och vi har börjat köpa presenter till henne. Jag längtar så tills hon får öppna sina paket och leka med sina saker.

Det här köpte jag till henne idag.





Idag fick vi även hem inbjudningskorten till Ebbas ettårskalas. Så himla fina! Vi beställde dem från www.trycksakstorget.se visar bilder på dem senare.

Nu ska jag mysa med mannen.

Hoppas alla har en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Verkligen fina kläder, haha. Jag har ju inte fått barn än men tittar bara på babykläder och inget till mig själv. Det finns ju så mycket fint:)



Kram

2010-08-01 @ 22:40:14
URL: http://sanils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0