IKEA

Idag har vi vart i Jönköping nästan hela dagen. Först var vi och tittade på kristians nya lilla bil. Fast den är ju inte direkt ny. En liten Honda Civic First Generation från -76. Han har redan en likadan från -79 som är hans projektbil. Så den här lilla "nya" ska det bara plockas delar ifrån.

Så här ser lilla pärlan ut :)


Efter titten på bilen så åkte vi en sväng till IKEA också. Vi köpte nya vita persienner i trä, istället för de vanliga, tråkiga i metall som var i fönstren. Det blev så fint så! Jag passade även på att köpa en bordslampa till skänken i köket, ett bonzaiträd och lite annat smått och gott. Ebba fick sig även två paket till, till sin födelsedag.

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Karin

WOAAA! Vilken snygg bil! Jag tycker egentligen inte om bilar och tycker inte att dom är snygga, tvärt om. Men denna... Synd att jag inte har körkort, då hade jag också skaffat mig ett sånt här härligt projekt...

Och dessutom är jag glad att jag hittat din blogg!!!

Kram Karin

2010-07-22 @ 23:14:47
URL: http://www.karinlinneal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0