Idag kommer Ebbas...

Idag kommer Ebbas favorit hem. Och det är självklart hennes pappa! Hon älskar sin pappa mest av allt och blir så lycklig när han kommer hem. Jag brukar ställa henne på bänken vid köksfönstret när jag ser att han kört in på garageuppfarten. Där står hon och tittar och tittar och när hon ser att det är han, så skiner hon upp som en sol och hoppar och vevar med armarna. Sen sträcker om sej mot pappa och de kramas länge länge. Det är underbart att se. Min fina underbara familj är det bästa jag har! Som jag älskar er!! <3

Jag har vart lite dålig på att uppdaterna med bilder, så här kommer några.


Liten busfröken äter mellanmål


Ebba hade en egen pool på poolpartyt hos Sanne och Martin.


På strålande humör idag vid frukost.

Kommentarer
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

aww sötnosen, så mysigt med strålande humör :)

Så gulligt att dom blir så glada när pappsen kommer hem! UNDERBART, även lilla Emilia ler och skrattar när Mads kommer hem från jobbet :)



Ja gud så fort tiden går, helt galet.. Tänk så underbart det är att vara mamma, det kunde man aldrig förstå innan!

Då får vi hoppas det blir en liten snart i magen o pappan är hemma när det är tid ;) hihi!



Krmaar på er

2010-07-06 @ 13:49:43
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0