God morgon!!

Å vilket underbart väder det är! Och snart har älskling semester, han jobbar bara veckan som kommer också. Ska bli så härligt att ha honom hemma mer. Idag ska jag och Ebba till min kära vän Sanne och sola och bada och ha det mysigt vid poolen. Eller, Ebba solar så klart inte, men hon älskar att bada. Det är nästan så jag som sitter bredvid är mer blöt än henne. Hihi, mitt lilla busfrö!

Nehe, nu ska jag sätta igång och packa skötväskan och kylväskan. Det är en del som ska med när man har bebis. Det är ju inte bara att ta handväskan och sticka iväg längre direkt. Men jag älskar det! Att vara mamma och att vara hemma med Ebba är det bästa jag vet <3

Ha det så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0