Fika hos mormor och morfar

Igår hade jag och Ebba en riktig mysdag. På eftermiddagen hoppade vi på cykeln och postade ett paket, sedan cyklade vi till andra sidan stan och hälsade på hos Ebbas mormor och morfar. Ebba tittade på lillmorbror som plaskade omkring i poolen och hon ville så gärna hoppa i hon också. Men vattnet var lite för kallt för henne tyvärr. Sen fick vi fika och Ebba mumsade gott på en kanelbulle.

Idag har vi haft en hemmadag också. Vi har bestämt lite om semestern och troligt vis blir det skåne vecka 31. då ska vi hälsa på kära vänner till oss och kanske även min gamla ponny Jojje, min älskade Jojje. I mitt hjärta är han fortfarande min. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom, även att det nu är 8 år sedan han såldes. Jag ville aldrig att han skulle säljas, utan ha kvar honom och rida honom som storhäst. Men det fick jag inte. Usch jag blir så ledsen när jag tänker på det.

Här är lite bilder från igår i alla fall.


Ute på promenad i tisdags när pappa var hemma.


Fikar hos mormor och morfar.


Ebba och morbror Gabriel 9 år. Han är en av Ebbas absoluta favoriter, hon blir så himla glad när de träffas.

Kommentarer
Postat av: caroline

tack söta du =) vilka fina jeans din prinsessa har på översta bilden. Kommer från?

Ebba ser ju ut att vara en riktigt van fika tjej, precis som det ska vara. kram

2010-07-08 @ 22:13:51
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: ellenojag

låter som en helt underbar dag i Mammaland ;)

2010-07-09 @ 00:48:29
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0