Usel...

..bloggare är vad jag är. Men, jag känner att det blir lite för privat. Jag vill inte fläka ut vårt privatliv helt offentligt. Jag vill inte att vilken främmande människa som helst ska veta vad vi gör. Även om jag tycker det är så roligt med bloggar. Svår balansgång det där. Sen vill jag ju inte bara ordbajsa för sakens skull för att få nått skrivet. Jag vill ju att det ska vara innehåll i texten jag skriver.

En sak till jag har fått mer svårt för att göra är att lägga upp min familjs privata foton på internet. Det är ett ställe de absolut inte är säkra på. Särskilt när det gäller bilder på min dotter. Min värsta mardröm vore om bilder på henne stals av någon obehörig och manipulerades och användes i helt andra syften. Nej, det är inget jag vill riskera. Tänk på det ni andra också, när ni lägger upp bilder på era barn!! Vem som helst kan kopiera dem!

Skriver jag här så blir det text och inga privata bilder.


Kommentarer
Postat av: caroline

tack!

Då antar jag att ni ahr dunder fint kök när mannen jobbar med lite av det?? bor ni i hus? kram

2010-09-17 @ 13:45:08
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

M så mysigt!! nej vi har inte bytt ännu, jag drar ut på det så länge som möjligt, hihi!! men det ska bli väldigt snart!

Just de ja, ni köpte ju bugan nyligen!! är ni nöjda med den? Kan dom små sova bra i sittdelen tro? Emilia sover rätt mycket fort spec när hon ligger i vagnen!!



Kan du inte lägga ut lite bilder på magen på bloggen? hade varit så roligt att följa och se om det är stor skillnad sen sista graviditeten :)?



Kram kram på er

2010-09-20 @ 23:05:24
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0